
všední den: 8.00 - 20.00
mimo tuto dobu zaslat SMS, technik vám zavolá zpět
Kód | Rychlost | Agregace | Cena včetně DPH |
S4M | 4M / 2M | 1:10 | 200 Kč |
Linka 4Mbps,4Mb/s download 2Mb/s upload, linka sdílena 10 uživateli. | |||
V5M | 5M / 2M | 1:1 | 600 Kč |
Linka 5Mbps, 5Mb/s download 2Mb/s upload, vyhrazená linka. | |||
S12M | 12M / 4M | 1:6 | 350 Kč |
Rychlost 12 Mb/s, 12Mb/s download, 4Mb/s upload, linka sdílena 6 uživateli. | |||
Služby V5M a S12M nabízíme výhradně na zařízení v pásmu 5GHz. |
|||
Veškeré ceny jsou za připojení 1PC nebo více počítačů připojených routerem s překladem adres. Počítačové sítě kalkulujeme individuálně. |
|||
V případě individuální kalkulace je možná veřejná IP adresa. |
|||
Pro chataře nabízíme možnost aktivovat (platit) tarif minimálně 6 měsíců v roce. Dočasné pozastavení služby na období, kdy na chatě nebudete, a obnovení služby provedeme vždy po telefonické dohodě. |
|||
Aktivace služby činí 100Kč, platí se pouze 1x při aktivaci služby. Změnu typu služby lze provést vždy na začátku fakturačního období, tj. 1. v měsíci, po připsání platby v dané výši na náš účet. |
Servis u zákazníků:
V případě, že uživatel nahlásí závadu přípojky naší zákaznické podpoře, je provedena nejprve vzdálená diagnostika přípojky. Pokud není možné přípojku vzdáleně opravit, je vyslán na místo technik. V případě, že je chyba na koncovém zařízení poskytovatele, jsou uživateli účtovány pouze nezbytné náklady související s opravou přípojky. V případě, že technik zjistí, že chyba je za koncovým zařízením poskytovatele (tedy v LAN uživatele), je platný následující ceník:
výjezd technika na servis v LAN síti zákazníka | 200 Kč |
servisní práce u zákazníka - každých započatých 30 minut práce | 200 Kč |
|